wtorek, 10 grudnia 2013

Serum z Witaminą C 10% plus A+E

JUVIT C krople doustne zamiast do buzi na twarz !

Dziś będąc w aptece w końcu kupiłam te kropelki,
już kiedyś wyczytałam, że kobitki stosują je zamiast drogich serum do twarzy.

Ja kiedyś skuszona opiniami w necie kupiłam Flavo C 8 % i owszem byłam zadowolona, ale jego cena to około 50 zł więc sporo ale da się przełknąć bo mi osobiście wystarczył na 3 mc.

JUVIT C natomiast posiada stężenie 10 % witaminy C, a kosztuję około 10 zł za 40 ml, ja dokładnie zapłaciłam 11,99, ale wiem że można dostać ten płyn nawet za jakieś 7-8 zł, nie chciało mi się szukać po aptekach więc już przeboleję te kilka złotych ;)

Dodatkowo kupiłam witaminę A+E firmy Hasco Lek za 3,89, 30 kapsułek, w jej skład wchodzi też olej arachidowy, więc tu duży plus bo jest on suuuuper zdrowy :D

Dokładniej rzecz ujmując olej arachidowy dzięki zawartości kwasów tłuszczowych wspaniale nawilża i natłuszcza skórę, wspomaga regenerację skóry, spowalnia proces starzenia się skóry, przywraca jej zdrowy kolor i sprawia, że staję się gładsza, doskonały do suchej i łuszczącej się skóry.

O właściwościach witaminy A, E i C nie będę się rozpisywała ponieważ już chyba wszystko zostało o nich powiedziane i każda wie jak działają, mi zależy na rozjaśnieniu przebarwień (wit. C), oraz na zachowaniu promiennej (wit. E) i młodej (wit. A) skóry :D.

Wyczytałam także, że można połączyć od razu w butelce od Jovitu różne składniki w tym witaminę A+E, ale jego trwałość wynosi wtedy około 2 tygodni, a ja nie wykorzystam 40 ml w dwa tygodnie, więc będę łączyła na dłoni oba składniki, a później siup na skórę :p

Jestem bardzo ciekawa jakie efekty uda mi się uzyskać ową terapią, mam zamiar stosować na noc pod brzozowy kremik sylveco plus dodać kilka kropelek olejku jojoba. Daję sobie 3 miesiące na próbę, zobaczę po tym czasie czy będą jakieś zmiany jak nie to trudno dużo nie stracę :)

Czy któraś może stosowała JUVIT C na twarz zamiast do picia??

Tutaj podrzucam link do biochemii urody gdzie trafiłam na taki pomysł:
http://www.biochemiaurody.fora.pl/domowe-laboratorium-urody,7/serum-z-witamina-c-na-bazie-kropli-juvit,419.html

1 komentarz:

  1. Juvit może zapchać. Już lepiej kupić wit. C w Biochemii Urody albo innym sklepie z półproduktami :)

    OdpowiedzUsuń